Czemu warto wybrać SXO zamiast osobnego pozycjonowania i UX?

Jakie działania marketingowe w sieci są najskuteczniejsze? Dowiedz się, na czym polega SXO i dlaczego coraz więcej przedsiębiorców wybiera tę metodę. Okazuje się, że jednoczesne pozycjonowanie i UX to szansa na uzyskanie lepszej konwersji oraz przyciągnięcie nowych klientów.

Pozycjonowanie i UX w jednym

Marketing internetowy stale się rozwija, a SXO jest tego idealnym przykładem. To połączenie działań związanych z pozycjonowaniem i UX. W ich zakresie zwraca się uwagę na optymalizowanie strony internetowej pod roboty wyszukiwarek oraz dostarczanie treści SEO. Fachowcy upewniają się, czy witryna dobrze się wczytuje. Dbają również o linkowanie wewnętrzne, które umożliwia zdobycie wyższej pozycji w wyszukiwarce. Pozycjonowanie jest bardzo istotne, ponieważ większość klientów wyszukuje produkty i usługi za pośrednictwem Google. Przedsiębiorcy muszą pokonać liczną konkurencję i wyróżnić się wśród tysięcy innych stron.

Specyfiką działań UX jest natomiast:

  • analizowanie decyzji podejmowanych przez użytkowników strony,
  • optymalizowanie ścieżki zakupowej,
  • wykrywanie słabych stron witryny, które wpływają negatywnie na działania konsumentów.

Jak widać, działania SXO są bardziej rozbudowane i w kompleksowy sposób pozwalają podejść do marketingu internetowego.

Efekty współpracy z agencją SXO

Wielu właścicieli firm zastanawia się nad skutecznością określonych zadań. Agencja SXO, która wspiera klientów w SEO i budowaniu optymalnej ścieżki zakupowej, jest w stanie zagwarantować wymierne efekty współpracy. Lepiej zlecić te usługi jednemu wykonawcy, ponieważ zostaną zrealizowane spójnie. Eksperci od UX mają wsparcie zespołu, dla którego pozycjonowanie i techniczne aspekty witryny są na pierwszym miejscu. Sprawia to, że wdrażane rozwiązania są ze sobą zgodne. Wszechstronna wiedza na temat współczesnego marketingu pozwala uniknąć wielu błędów. Jeden usługodawca zapewnia też korzystniejszą cenę współpracy.

Osiągane cele

Co się dzieje, gdy wszystkie elementy związane z doświadczeniami użytkowników i SEO zostaną prawidłowo połączone? Wówczas klient szybko trafia na daną stronę internetową i znajduje na niej wszystkie potrzebne mu informacje. Dodaje do koszyka trafiające w jego gust produkty, a następnie składa zamówienie. Przedsiębiorca obserwuje większy ruch w swoim sklepie internetowym. Co ważne – nie tylko więcej osób zapoznaje się z ofertą, ale też liczba zamówień i skala firmowych zysków rośnie. W ostatecznym rozrachunku to właśnie te wskaźniki są najważniejsze.

SXO – kompleksowe działania marketingowe

Odpowiedni marketing pozwala skutecznie wypromować biznes. Postaw na SXO, a Twoja strategia promocyjna będzie spójna i przyniesie wymierne rezultaty. Zadbaj, by Twoja strona była łatwa do znalezienia, podobała się użytkownikom i sprzyjała podejmowaniu decyzji o zakupie usług i produktów.